jo24_banner
jo24_banner

منى فاروق عن فضيحة خالد يوسف: "تبت وطلعت عمرة" (فيديو)

منى فاروق عن فضيحة خالد يوسف: تبت وطلعت عمرة (فيديو)
جو 24 :
رفضت الفنانة المصرية منى فاروق الإجابة عن أسئلة تتعلّق بالفيديو الجنسي الذي جمعها بالمخرج المصري خالد يوسف وزميلتها الفنانة شيماء يونس قبل سنوات عدّة.
 
وقالت في بثّ مباشر أمس الأحد: "بلاش أسئلة، وبلاش تجيبو سيرة الناس، مش هردّ على أي حاجة بتتقال عليا، كبرت، مش انا كبرت وتبت وطلعت أعمل عمرة؟".

وأضافت: "أنا كبرت على الهبل إني أردّ على كل حاجة تتقال عني. الله يسامح كل حدّ تكلم عني وحسبي الله ونعم الوكيل دي بتريح... ومش هرفع قضية على حدا تكلّم عليا، المسامح كريم، أي حدا تكلّم في عرضي ويلقح عليا ان شاء الله أشوفه والع".
 
وأوضحت عبر الفيديو في "إنستغرام" حقيقة تصريحاتها حيال تمنيها الارتباطبزوج الفنانة المصرية ياسمين عبدالعزيز، الفنان أحمد العوضي، بقولها: "أنا عاملة لايف لأني مكتئبة وعاوزة أتجوز... يكونلي خديوي أكونله غزل".

وتابعت: "الفيديو اللي أنا نزلته قلت إن أنا عايزة أتجوز واحد زي شخصية الخديوي في مسلسل (مالوش كبير) أنا بحب جداً الفنانة الكبيرة ياسمين عبدالعزيز، وبحب زوجها الفنان الكبير أحمد العوضي. وبتمنى أشتغل معاهم في يوم من الأيام... وبحترمهم وما أقصدش أي حد يتدايق مني".
 

وأردفت: "لما قلت عايزة زي الخديوي قصدت الشخصية... إني عايزة راجل يحميني وأطمن وأنا معاه، أحس بالأمان عشان مش حاسة بالأمان خالص". يبقى قوي وانا معاه محدش يقربلي".
 
وأكّدت رغبتها في الزواج رغم العقبات الكثيرة التي تعاندها: "عايزة أحب، بس أنا تقريباً يا إما عدّيت سن الارتباط يا إما الولاد عدّوا السن، في حاجة غلط.يعني كل اللي بعرفهم حواليا متجوزين... فأنا مش عايزة أتجوز واحد متجوز... واللي مش متجوز إحنا كيميتنا مش مع بعض وأخويا جداً... واللي متجوز يبقى قمر حبيبي مش مناسب، أحبك بأى... فإحنا رايحين في داهية".

وتوّجهت إلى معجبيها قائلةً: "اللي عايز ييجي يا إما مطلق، يا إما أعزب... ما يعيشنيش قصة حب ووهم وهو مقضيها في حتة تانية.عاوزة حد يحبني ويكون من مستوايا أو أعلى شوي... ويجيبلي شغالة وحدة بس تساعدني في شغل البيت، ولو مخلف ومنفصل تمام... لكن لو متجوز ما يجينيش".
 

 
تابعو الأردن 24 على google news