jo24_banner
jo24_banner

بعد انفصاله عن هنا الزاهد.. أحمد فهمي: تعدد الزوجات أمر جميل

بعد انفصاله عن هنا الزاهد.. أحمد فهمي: تعدد الزوجات أمر جميل
جو 24 :

بعد مرور 8 أشهر على انفصاله عن زوجته الفنانة هنا الزاهد، خرج الفنان أحمد فهمي بتصريحات تعكس انفتاحا على الارتباط والزواج مرة أخرى.

 
"تعدد الزوجات أمر جميل"
وخلال استضافته ببرنامج "في البوكس" المذاع على موقع "يوتيوب"، قال أحمد فهمي عن تعدد الزوجات "حاجة صعبة بس جميلة"، كما كشف عن زواج جده بعد سن الخمسين من 17 سيدة، وذلك عقب وفاة زوجته، ولدى سؤاله إن كان من الممكن أن يكرر ما فعله الجد، لم ينف فهمي لكنه قال "معرفش ممكن أعمل زيه ولا لأ، عمري ما أقدر أقول، هو أنا كنت أعرف إن حياتي هتبقى كدا؟".

 
مواصفات فتاة أحلامه
وعن مواصفات فتاة أحلامه قال "لازم تبقى بتضحكني جدًا، أحب تبقى ذكية وشكلها يبقى حلو، وبتضحك دي أهم حاجة لأننا هنقعد مع بعض كتير، والشكل هتتعود عليه".

ولدى تخييره بين الفنانات أسماء جلال ومريم الخشت وآية سماحة، قال أحمد فهمي إنه يحب الثلاث، وإن الثلاث فنانات جميلات، لكنه يفضل جمال أسماء جلال.

"مش أي حد نصدقه وندخله بيتنا"
يذكر أن الفنانة هنا الزاهد خرجت بتصريحات حول أسباب طلاقها من أحمد فهمي قبل أيام خلال برنامج "صاحبة السعادة" المذاع على قناة "DMC"، حيث قالت إنها لم تذرف دمعة واحدة وقت الطلاق. وأضافت: "لو رجع بيا الزمن هخوض التجربة تاني، عشان أنا مكنتش هتعلم غير لما أتخبط جامد عشان أركز في اختياراتي بعد كده، ولكن مش أي حد نصدقه وندخله بيتنا وحياتنا، ومنزلتش دمعة بعد انفصالي وركزت مع نفسي، وقررت أشفي هنا من كل حاجة واتخطيت وكنت راضية جدا".


كلمات دلالية :

تابعو الأردن 24 على google news